Pan Jarosław działa w samorządzie. Zadzwonił do mnie gdyż jak stwierdził, potrzebuje zdjęć wizerunkowych i Luka Studio było trzecim linkiem, w który kliknął. Zdjęcia na stronie spodobały mu się na tyle, że omówiliśmy szczegóły sesji zdjęciowej i przyjechał do studia. Optował za ciemnymi tłami więc poszliśmy w czerń i granat, dopasowując kolory do stylizacji i biznesowego charakteru zdjęć. Miały one służyć publikacji w social mediach Pana Jarosława – link tu
Zdjęcia poszły bardzo sprawnie. Lubię męskie indywidualne portrety, cieniowanie, ciemne tła. Pan Jarosław, mimo że nie jest pro modelem, jest po prostu atrakcyjnym facetem, którego „aparat lubi”. Jego osobowość też sprawia, ze nie było to bardzo wymagająca sesja fotograficzna. Pracowało się przyjemnie.
Sporo sesji zdjęciowych realizuje teraz „pod” social media. Zdjęcia profilowe na Facebook czy LinkedIn, większe indywidualne czy firmowe sesje biznesowe. Rzadko robię cokolwiek pod print. Zdjęcia oczywiście można wykorzystać w różnych mediach, Sesja biznesowa to bardzo pojemne określenie. Pan Jarosław jest osobą publiczną i świadomą tego jak ważny jest wizerunek i ta jak pokazujemy się w mediach, sieci. Warto umówić się na takie zdjęcia i może też trochę przygodę z fotografią, Tym jak się widzimy, jak widzi Cię fotograf. Zawsze powtarzam, że w fotografii portretowej to praca wspólna. Bardzo często klienci podchodzą bardzo konfrontacyjnie i krytycznie do siebie, tego jak wyglądają – niepotrzebnie.
Studio fotograficzne daje swobodę i czas do pracy. Nie jesteśmy związani światłem, bo mamy swoje. Mimo użycia lamp studyjnych staram się, aby zdjęcia wyglądały profesjonalnie i naturalnie. Zarówno podczas robienia zdjęć jak i postprodukcji, retuszu nie lubię się spieszyć. Zwykle to klienci mają mniej czasu na zdjęcia ode mnie. Czasem to pomaga, presja czasu może być pozytywnym bodźcem, zwłaszcza jeśli do sfotografowania jest duża liczba osób np gdzieś w firmie czy nawet u nas w studio. Jednak podczas sesji indywidualnych męskich czy kobiecych staram się jak najbardziej zdjąć z klienta i siebie również stres.